سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تفکّر مایه زندگانی دل بیناست . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 95 مهر 29 , ساعت 6:2 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله مدل ریاضی شبیه سازی جریان غیر ماندگار در شبکه های آبیاری با وجود شرایط مرزی داخلی(مطالعه موردی شبکه دربند کرمانشاه) pdf دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله مدل ریاضی شبیه سازی جریان غیر ماندگار در شبکه های آبیاری با وجود شرایط مرزی داخلی(مطالعه موردی شبکه دربند کرمانشاه) pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله مدل ریاضی شبیه سازی جریان غیر ماندگار در شبکه های آبیاری با وجود شرایط مرزی داخلی(مطالعه موردی شبکه دربند کرمانشاه) pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله مدل ریاضی شبیه سازی جریان غیر ماندگار در شبکه های آبیاری با وجود شرایط مرزی داخلی(مطالعه موردی شبکه دربند کرمانشاه) pdf :

سال انتشار: 1389

محل انتشار: سومین همایش ملی مدیریت شبکه های آبیاری و زهکشی

تعداد صفحات: 10

نویسنده(ها):

رسول قبادیان – استادیار گروه مهندسی آب دانشگاه رازی کرمانشاه
ساحره گلزاری – دانشجوی کارشناسی ارشد آبیاری و زهکشی گروه مهندسی آب دانشگاه رازی کرما

چکیده:

ایجاد جریان غیر ماندگار در شبکه های آبیاری به دلیل تغییرات ناگهانی جریان ورودی به سیستم و یا باز و بسته نمودن دریچه های آبگیری امری اجتناب ناپذیر است. وجود جریانهای غیر ماندگار بهره برداری بهینه از شبکه های آبیاری را با مشکل مواجه می سازند. یکی از اساسی ترین موضوعات برای ارتقاء بهره وری آب تعیین روش های بهره برداری بهینه در شبکه های آبیاری می باشد که این امر بدون شناخت دقیق اثرات جریان های غیر ماندگار در شبکه امکان پذیر نمی باشد. از این رو در این مقاله مدلی کامپیوتری تهیه شده است که در آن جریان غیر ماندگار را در یک شبکه آبیاری شبیه سازی می کند. در مدل مذکور معادلات جریان غیر ماندگار در حالت کلی ( معادلات سنت- ونانت) با روش تفاضل های محدود منفصل شده اند. رقوم جریان در محل انشعاب کانال فرعی از اصلی با استفاده از روش خط تاثیر و بصورت کاملا ضمنی در هر گام زمانی تعیین می گردد. در شرایط وجود سازه کنترل دبی در ابتدای کانال فرعی، رابطه دبی- اشل سازه آبگیر در معادلات محاسبه رقوم سطح آب در محل انشعاب وارد می شوند. با دو مثال موردی مدل مذکور مورد صحت سنجی دقیق قرار گرفت و نشان داده شده که می تواند موج مثبت بالا روند در اثر بسته شدن ناگهانی دریچه و همچنین جریان متغیر تدریجی در یک شبکه حلقه ای پیچیده را بخوبی شبیه سازی نماید. پس از صحت سنجی مدل کانال انتقال شبکه دربند کرمانشاه به طول 14 کیلومتر با 5 کانال درجه دو منشعب شده از آن بصورت یکپارچه شبیه سازی گردید. نتایج شبیه سازی نشان داد در اثر کاهش 25 درصدی دبی کانال انتقال از 17/71 به 13/28 مترمکعب بر ثانیه) بصورت ناگهانی دبی آبگیری کانال های فرعی درجه دو بین 18/68 تا 26/15 درصدتغییر می نمایند. علاوه بر این در محل آبگیر کانال درجه دو SC5 حداکثر 4/42 ساعت شرایط جریان غیر ماندگار باقی می ماند.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

لیست کل یادداشت های این وبلاگ