سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سینه خردمند صندوق راز اوست و گشاده‏رویى دام دوستى و بردبارى گور زشتیهاست . [ یا که فرمود : ] آشتى کردن ، نهان جاى زشتیهاست و آن که از خود خشنود بود ناخشنودان او بسیار شود . [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 95 آبان 30 , ساعت 12:28 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله نگرشی بر جمع آوری آب باران،راهکاری برای رفع کم آبی در مناطق خشک و نیمه خشک pdf دارای 7 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله نگرشی بر جمع آوری آب باران،راهکاری برای رفع کم آبی در مناطق خشک و نیمه خشک pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله نگرشی بر جمع آوری آب باران،راهکاری برای رفع کم آبی در مناطق خشک و نیمه خشک pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله نگرشی بر جمع آوری آب باران،راهکاری برای رفع کم آبی در مناطق خشک و نیمه خشک pdf :

سال انتشار: 1391
محل انتشار: سومین همایش ملی دانشجویی مرتع، آبخیز و بیابان
تعداد صفحات: 7
چکیده:
رشد جمعیت و افزایش تقاضا برای تامین نیاز های مرتبط با انواع کاربری های آب از یک طرف و محدودیت ها و آلودگی های گوناگون و کاهش و از دست رفت منابع آب از طرف دیگر از گذشته تا حال لدوم توجه به مدیریت منابع آب در سطح جهانی را مطرح ساخته است.در همین راستا موضوع کم آبی در اکثر مناطق گرم و خشک معضل بدرگی به شمار میرود که اکثر فعالیت های عمرانی را با مشکل مواجه می نماید استحصال آب باران یکی از شاخصترین تکنیک های مدریریت بهره برداری از آب باران برای مقابله با کم آبی می باشد که در نقاط مشکل دار به سرعت در حال توسعه می باشد. مبنای این روش اختصاص سطحی از زمین برای جمع آوری نزولات و سپس ذخیره سازی آن برای استفاده در زمان مورد نیاز می باشد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
یکشنبه 95 آبان 30 , ساعت 12:28 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله مروری جامع بر درمانهای روانشناختی در مبتلایان به اختلال فشار روانی پس آسیبی PTSD ناشی از حوادثه غیر مترقبه pdf دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله مروری جامع بر درمانهای روانشناختی در مبتلایان به اختلال فشار روانی پس آسیبی PTSD ناشی از حوادثه غیر مترقبه pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله مروری جامع بر درمانهای روانشناختی در مبتلایان به اختلال فشار روانی پس آسیبی PTSD ناشی از حوادثه غیر مترقبه pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله مروری جامع بر درمانهای روانشناختی در مبتلایان به اختلال فشار روانی پس آسیبی PTSD ناشی از حوادثه غیر مترقبه pdf :

سال انتشار: 1386

محل انتشار: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت جامع بحران در حوادث غیرمترقبه

تعداد صفحات: 12

چکیده:

بروز سوانح و بلایای طبیعی و حوادث غیرمترقبه، با پیامدها و عواقب روانی اجتماعی متعددی همراه است. باتوجه به تبعات حاصل از پیامدها، تلاش برای کاستن از اثرات درد و رنج روان‎شناختی افراد جامعه بلادیده، وظیفه ضروری بر متخصصان بهداشت روانی است.
مداخلات روانی اجتماعی به مجموعه فنون و روش‎های درمانی که برای کمک به افراد، در جهت کنترل شرایط بحران‎زا و با هدف کمک و امداد به قربانیان بلایا که در هر زمان پس از بلایا که افراد دچار بحران می‎شوند اطلاق می‎گردد (اهرنرایک ، مک کواید 2001).
علائم اختلال استرس پس از حادثه به سه دسته کلی طبقه‎بندی شده‎اند:
1) یادآوری و تجربه مجدد صحنه‎های دردناک حادثه
2) اجتناب از افکار و موقعیت‎های یادآورنده مربوط به حادثه و کرختی هیجانی
3) برانگیختگی شدید (کاپلان ، سادوک 2005) .
یکی از مؤثرترین روش‎های روانی اجتماعی در درمان مبتلایان به (PTSD)درمان‎های شناختی، رفتاری (cognitive Behavior therapy) به همراه شیوه‎های حمایتی است که به‎صورت انفرادی و گروهی اجرا می‎گردد(نات و همکاران 2000، میرزایی و همکاران1381– 1385،1386، 2004، فوآ و همکاران 2007) .
روش‎های انفرادی رفتاری شناختی به مجموعه فنون آرمسازی کاربردی عضلانی musele Relaxation آموزش کنترل و مدیریت فشار روانی (stress management Training) و مواجهه‎سازی یا رویارویی تصوری و واقعی Imaginal and invivo Exposure و بازسازی شناختی cognitive Restructuring اطلاق می‎شود(فوآ و همکاران 2006).
روش‎های گروهی به مجموعه روش‎هایی مانند بازگویی روان‎شناختی، Psychological Debriefing همراه با روش‎های بهبودسازی ذهنی، تشویق و ترغیب افراد به بیان روایت داستان خود می‎شود (یول و همکاران 2002)، آموزش هنرهای نمایشی و بیانگری Expressive Art برای برون‎ریزی هیجانات و بازسازی احساسات همراه آن (میچن بام 2000) و مداخلات متمرکز بر کارهای گروهی حل سوگ و ضربه می‎باشد (لائور و ولمر 2002) .
روش پژوهش حاضر مروری بر ادبیات تحقیق و به‎صورت سیستماتیک صورت گرفته است، منابع موردنظر مطالعه از بانک اطلاعات پزشکی، MEDLINE مقالات و کتب اصلی در سال‎های (2007-1990) گردآوری شده است.
یافته‎های بررسی حاضر بر روی افراد مبتلا به PTSD ناشی از بلایای طبیعی، حوادث غیرمترقبه، جنگ و تهاجم جنسی و تصادفات با وسایل نقلیه بیانگر آن است در مراحل حاد و فوریتی پس از سانحه درمان شناختی-رفتاری جزء مؤثرترین درمان‎ها خصوصاً روش مواجهه‎سازی می‎باشد و در مراحل مزمن و شدید PTSD دارو درمانی خصوصاً SSRIs به‎علاوه روش‎های روان درمانی CBT مؤثر می‎باشد. نتیجه‎گیری از مرور درمان‎های روانی اجتماعی، این مجموعه روش‎های درمانی را بهترین و مؤثرترین رویکرد را در کارآزمایی کنترل شده تصادفی معرفی کرده است.
نتیجه‌گیری: با مروری بر پژوهش های انجام شده مجموع روش‌ها و درمان‌های ترکیبی به صورتی که در روزهای اول پس از سانحه مفیدترین روش‌ها، مانند بازگویی روانشناختی PD که به صورت گروهی و پس از شناسایی افراد در معرض خطر روش‌های آرامسازی به‌علاوه آموزش مدیریتاسترس و سپس مواجهه درمانی تصوری و در صورت مزمن شدن، درمان دارویی به روش‌های فوق اضافه می‌گردد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
یکشنبه 95 آبان 30 , ساعت 12:28 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله اثرات دگرآسیبی عصاره برگ گردو روی جوانه زنی و رشد گیاهچه آفتابگردان pdf دارای 4 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله اثرات دگرآسیبی عصاره برگ گردو روی جوانه زنی و رشد گیاهچه آفتابگردان pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله اثرات دگرآسیبی عصاره برگ گردو روی جوانه زنی و رشد گیاهچه آفتابگردان pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله اثرات دگرآسیبی عصاره برگ گردو روی جوانه زنی و رشد گیاهچه آفتابگردان pdf :

سال انتشار: 1388

محل انتشار: اولین همایش ملی دانه های روغنی

تعداد صفحات: 4

چکیده:

نتایج بررسی واکنش جوانه زنی و رشد گیاهچه آفتابگردان به عصاره برگ گردو، نشان داد که اثر عصاره حاصل از برگ گردو بر شاخص جوانه زنی ، طول ریشه چه و نسبت طول ساقچه بر ریشچه و طول گیاهچه معنی دار بود. صفات درصد و سرعت جوانه زنی، طول ساقه چه، وزن تر ریشه چه، ساقه چه و گیاهچه، نسبت وزن تر ساقه چه به ریشه چه، وزن خشک ریشه چه، ساقه چه و نسبت وزن خشک ساقه چه به ریشه چه تحت تأثیر غلظت های مختلف عصاره برگ گردو قرار نگرفتند. بالاترین شاخص جوانه زنی ( 60 ) از غلظت صفر (آب مقطر) به دست آمد و بقیه سطوح عصاره دارای شاخص جوانه زنی یکسان و کمتر از شاهد بودند. بیشترین طول ساقه چه (2/105 سانتی متر) مربوط به تیمار شاهد بود که با افزودن عصاره از طول آن کاسته شد. نسبت طول ساقه چه به ریشه چه در تیمار شاهد کمترین مقدار (0/92) را به خود اختصاص داد و در سایر تیمارها حداکثر بود. بیشترین طول گیاهچه (3/95 سانتی متر) از شاهد و کمترین مقدار آن (2/82 سانتی متر) از عصاره 4 درصد به دست آمد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
یکشنبه 95 آبان 30 , ساعت 12:28 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بهداشت محیط در حوادث غیر مترقبه pdf دارای 1 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله بهداشت محیط در حوادث غیر مترقبه pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بهداشت محیط در حوادث غیر مترقبه pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله بهداشت محیط در حوادث غیر مترقبه pdf :

سال انتشار: 1385

محل انتشار: سومین کنگره بین المللی بهداشت، درمان و مدیریت بحران در حوادث غیرمترقبه

تعداد صفحات: 1

چکیده:

بلایا در سراسر جهان باعث مرگ و میرها وصدمات و بیماریهای زیادی شده اند وعلاوه بر آن بر توسعه بهداشتی جامعه نیز اثر منفی می گذارند و متقابلا توسعه بهداشتی جامعه نیز خطر بـروز بلایـا را کـاهش مـی دهـد . تمـاس انـسان بـا عوامـل خطرناک موجود در هوا ،آب ،خاک و غذا وخطرات فیزیکی موجود در محیط سهم بسزایی در بیماری ، ناتوانی و مـرگ انـسانها دارد در عین حال نابودی شرایط مناسب محیطی در بخشهای زیادی از دنیا موجب ک ندی توسـعه پایـدار مـی شـود . از ایـن رو فاکتورهای محیطی وفاکتورهای ژنتیکی ورفتارهای انسانی نقش اساسی در توسعه سلامتی و یا بیماری انسانها دارند . در سراسر جهان بیش از 40 مجموعه بلایای طبیعی با زیر مجموعه های متعدد شناسایی شده انـد کـه از ایـن تعـداد حـدود 30 مجموعـه بلایای طبیعی سرزمین ایران را تهدید می کنند . سرزمین ایران ب ه دلیل داشتن تنوع آب وهوایی وقرار گرفتن در کمربند زلزله ای هیمالیا – آلپ در طول تاریخ گذشته ومعاصر خود با حوادث مختلفی مواجه شده است . جاری شدن سیل وزلزله های مخرب ،خشکسالی وطوفانهای سهمگین واخیراً نیز پ یشروی آب دریا در شمال کشور قربانیان زیـادی گرفتـه وخـسارات مـالی جبـران ناپذیری بر جای گذاشته است . بلایا اثرات خود را از طرق مختلف بر انسان ومحیط می گذارند که مهترین این اثرات عبارتند از -1: آلودگی منابع آب آشامیدنی واپیدمی بیماریهای ( انگلی – اسهال خونی – ژیاردیازیس وبیماریهـای عفـونی -2( از بـین رفـتن منازل ومواجهه با عوامل طبیعی پس از رویداد واقعه ) -3(Environmental Exposure عدم توزیع مناسب جمعیت در استانها وشهرهای کشور وتراکم جمعیتی وساختمانی -4 ایجاد وقفه و اختلال در سیستم دفع زباله وفاضـلاب و انباشـته شـدن آنهـا در محیط زندگی -5 آلودگی مواد غذایی وسو ء تغذیه پس از رویداد واقعه -6 پیامدهای سلامت روانی ومشکلات اجتماعی -7 افزایش ناقلین وطغیان بیماریهای واگیر دار -8 عدم توجه به اهمیت ونقش مردم در تامین امنیت وبهداشت وامداد در بروز بلایا -9 مـرگ ومیر تلاش برای دستیابی به هوای پاکیزه ،تامین آب وغذای ایمن وسالم ،کنترل فاضلابهای صنعتی وشهری وکنترل بیماریهای منتقله بوسیله حشرات از اهم فعالیتهای بهداشت محیطی برای دستیابی به بهداشت و وسلامت عمومی در جوامع انسانی اسـت اقدامات بهداشت محیطی بصورت کلی در شرایط بحران شامل 6 مورد می باشد که به تفص یل بدان در اصل مقاله پرداخته شده است

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
یکشنبه 95 آبان 30 , ساعت 12:28 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بررسی تاثیر بقایای حبوبات روی علف های هرز pdf دارای 1 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله بررسی تاثیر بقایای حبوبات روی علف های هرز pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بررسی تاثیر بقایای حبوبات روی علف های هرز pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله بررسی تاثیر بقایای حبوبات روی علف های هرز pdf :

سال انتشار: 1381

محل انتشار: هفتمین کنگره علوم زراعت و اصلاح نباتات ایران

تعداد صفحات: 1

چکیده:

در سه آزمایش گلخانه ای جداگانه که هر کدام به صورت کرت های خرد شده در قالبطرح کاملا تصادفی با 8 تیمار در 4 تکرار انجام گردید اثر عصاره آبی بقایای سه نوع محصول حبوبات شامل لوبیا چیتی نخود فرنگی و نخود ایرانی روی جوانه زنی و رشد چهاگونه علف هرز شامل سلمه تره تاج خروس خودرو و ارزینی و سوروف مورد بررسی قرار گرفت.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ