سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه گرفتاری اش را به نامهربان شکوه کند، حکیم نیست . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 95 آذر 11 , ساعت 6:30 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله مدیریت منابع انسانی در صنایع دریایی، راهی به سوی سهم بیشتر pdf دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله مدیریت منابع انسانی در صنایع دریایی، راهی به سوی سهم بیشتر pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله مدیریت منابع انسانی در صنایع دریایی، راهی به سوی سهم بیشتر pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله مدیریت منابع انسانی در صنایع دریایی، راهی به سوی سهم بیشتر pdf :

سال انتشار: 1382

محل انتشار: پنجمین همایش ملی صنایع دریایی ایران

تعداد صفحات: 14

چکیده:

امروزه مدیریت ، بعنوان هنر بکارگیری منابع موجود، یکی از بارزترین شاخص های رشد صنایع کشور های پیشرفته محسوب می شود. به جرات می توان ادعا کرد که بدون ارتقا روش های مدیریتی، صنایع امروز دنیا هرگز به پیشرفتی چنین شگفت دست نمی یافتند. همگام با رشد علوم وفن آوری ، سیستمهای مدیریت نیز درزمینه های ختلف ناچار به تغییر و تحول درجهت ارتقا کیفی می باشند. در این میان صنایع دریایی از این امر مثتثنی نیست. صنایع دریایی به لحاظ سنخیت خود با دیگر صنایع از یک طرف و مشخصات منحصر به خود از طرف دیگر، نیتزمند بهره گیری از سیستمهای کارآمد مدیریتی می باشند. این مقاله با کند وکاو پیرامون مشخصات اصلی مدیریت درصنایع دریایی، به تحلیل سیستمهای مدیریت منابع انسانی پرداخته و نقش محوری آن را در پیشرفت صنایع دریایی بازگو میکند.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
پنج شنبه 95 آذر 11 , ساعت 6:29 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود کارآموزی کار آموزی آشنایی با انواع قطعات کامپیوتر و کاربرد آن ( سخت افزار کامپیوتر ) pdf دارای 55 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود کارآموزی کار آموزی آشنایی با انواع قطعات کامپیوتر و کاربرد آن ( سخت افزار کامپیوتر ) pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود کارآموزی کار آموزی آشنایی با انواع قطعات کامپیوتر و کاربرد آن ( سخت افزار کامپیوتر ) pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود کارآموزی کار آموزی آشنایی با انواع قطعات کامپیوتر و کاربرد آن ( سخت افزار کامپیوتر ) pdf :

بخشی از فهرست دانلود کارآموزی کار آموزی آشنایی با انواع قطعات کامپیوتر و کاربرد آن ( سخت افزار کامپیوتر ) pdf

فصل اول : آشنایی با قطعات کامپیوتر
CD & DVD 9
CPU 11
UPS چیست ؟ 13
آشنایی با USB 14
Bluetooth 17
سنترینوچیست ؟ 19
کارت صدا 20
لیست قطعات کامپیوتر 24
فصل دوم : آشنایی با کاربرد قطعات کامپیوتر
مادربورد 26
Webcam 28
پرینتر لیزری 30
دوربین دیجیتال به جای اسکنر 31
مانیتور CRT 32
مانیتور LCD 39
هارد ساتا 42
فصل سوم : اسمبل کامپیوتر و چگونگی انتخاب قطعات
اسمبل کردن کامپیوتر 46
خرید RAM کامپیوتر 49
خرید کامپیوتر 51
راهنمای خرید پرینتر 53
فرم پیشرفتهای کار آموزی 55

DVD-ROM ها مدتی است که وارد عرصه رقابت شده اند وبا امکانات بیشتر و با سازگاری با انواع بافت CD و قابلیت خواندن DVD بازار CD-ROM ها را در دست می گیرند دیگر کمتر شرکت معتبری را می توان یافت که CD-ROM تولید کند بنابراین در زمان خرید CD-ROM خوب فکر کنید.
یک DVD با قابلیت ذخیره سازی 17 گیگا بایت (در انواع دو لایه و دو رویه ) ظرفیتی برابر 26 CD معمولی 665 مگابایتی دارد. اطلاعات روی DVD مانند CD روی یک شیار( پیت ) حلزونی رایت می شود.هر چه طول پیت کوچکتر و قطاع فشرده تر باشد ظرفیت بیشتر است (حداقل طول پیت روی DVD برابر 4/0 میکرو متر و رویCD برابر 9/0میکرومتر است فاصله قطاعها روی DVD برابر 74/0 میکرو متر و روی CD برابر6/1میکرومتر است.)
درDVD به همین ترتیب طول موج پرتو لیزر از 780 نانو به 650 تا 635 نانومتر کاهش پیدا کرده می توان گفت که سرعت خواندن دیسک گردانهای DVD از دیسک گردانهای CD بیشتر است.مثلاً سرعت یکی از مدلهای توشیبا بدون سر و صدای عجیب و غریب به 26 می رسد.
دیسک گردانهای DVD-ROM کنونی متعلق به نسل سوم هستند و می توان آتها را بدون هیچ مشکلی تحت ویندوز نصب کرد. این دستگاهها DVD را با سرعت 4X یا 5X می خوانند. سرعت خواندن CD در آنها به 24X تا 32X می رسد .
جایگزین شدن دستگاههای نسل سوم با نسل دوم کارایی را تا حد زیادی بالا می برد. آهنگ انتقال داده در محصولات نسل دوم 2700 کیلو بایت بر ثانیه است در حالیکه در محصولات جدید به 6000 کیلو بایت بر ثانیه می رسد.
همین وضعیت در خواندن CD نیز صادق است: سرعت خواندن در مدلهای نسل دومی 10 تا 12 برابر است در حالیکه در محصولات جدید به 6 برابر رسیده اکثریت دیسک گردانهای DVD از نظر ربع خطا ضعف دارند.
آهنگ انتقال داده در دیسک گردانهای مربوط به نسل سوم حداکثر 6 مگابایت بر ثانیه است بنابراین یک رابط E-IDE با آهنک انتقال خداکثر 16 مگابایت بر ثانیه برای اتصال آنها کافی است البته برخی تولید کنندگان این دستگاهها رابا رابط SCSI ساخته اند.






به این نکات توجه داشته باشید:
• به کیفت مکانیزم تصحیح خطا اهمیت دهید. با خوب بودن ا ین مکانیزم برخی خطاهای ناشی از خراشهای سطح دیسک و لکه هایی چون اثر انگشت تصحیح میشوند چنین چیزی از چند کیلو بایت سرعت بیشتر بهتر است.
• به میزان تجملی که نیاز دارید فکر کنید برخی کلیدها که برای ساده سازی پخش CDهای صوتی در نظر گرفته شده اند فقط روی گروهی از دیسک گردانها وجود دارد.
• چیزهایی که همراه باد یسک گردان عرضه می شود بسته به مارک آن تفاوت دارد ولی معمولاً یک دفترچه راهنما چند پیچ برای نصب و کابلهای داده و صوتی همراه دیسک گردان وجود دارد.
• بر سازگاری دستگاه تاکید داشته باشید برای اطمینان از آینده سازگاری با بافتهای قبلی CD و سیستمهای مختلف فایل را باید به عنوان پیش فرض در نظر داشته باشید.دیسک گردانهای کنونی از نسل سوم از اطمینان خوبی برخوردارند.

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
پنج شنبه 95 آذر 11 , ساعت 6:29 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بررسی طول عمر بقای مدیران در سازمان و رتبه بندی عوامل موثر بر عدم ثبات مدیریت pdf دارای 15 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله بررسی طول عمر بقای مدیران در سازمان و رتبه بندی عوامل موثر بر عدم ثبات مدیریت pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بررسی طول عمر بقای مدیران در سازمان و رتبه بندی عوامل موثر بر عدم ثبات مدیریت pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله بررسی طول عمر بقای مدیران در سازمان و رتبه بندی عوامل موثر بر عدم ثبات مدیریت pdf :

سال انتشار: 1389

محل انتشار: همایش چالشهای مدیریت و رهبری در سازمانهای ایرانی

تعداد صفحات: 15

چکیده:

آنچه در دنیای امروز نقش تعیین کننده در افزایش بازدهی و بهره وری سازمان ها دارد نقش مدیریت دارد در میان چهارعامل کلیدی موفقیت در سازمان ها نیروی کار، سرمایه، مواد اولیه، و مدیریت امروزه نقش مدیریت بیش از هر زمان دیگری اهمیت یافته است.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
پنج شنبه 95 آذر 11 , ساعت 6:29 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله مدیریت ریسک های زیست محیطی از طریق بیمه pdf دارای 17 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله مدیریت ریسک های زیست محیطی از طریق بیمه pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله مدیریت ریسک های زیست محیطی از طریق بیمه pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله مدیریت ریسک های زیست محیطی از طریق بیمه pdf :

سال انتشار: 1391
محل انتشار: اولین همایش ملی حفاظت و برنامه ریزی محیط زیست
تعداد صفحات: 17
چکیده:
آلودگی محیط زیست از منابع گوناگون صورت می گیرد. با پیشرفت تمدن بشری و توسعه فن آوری و ازدیاد روز افزون جمعیت ، در حال حاضر دنیا با مشکلی به نام آلودگی در هوا و زمین روبرو شده است که زندگی ساکنان کره زمین را تهدید می کند.بطوری که در هر کشور حفاظت محیط زیست مورد توجه جدی دولتمردان است. امروزه از مدیریت ریسک زیست محیطی به منظور شناسایی خطر آلودگی های محیط زیست و اقدام در جهت رفع ریسکهای احتمالی می نمایند.یکی از مکانیزمهایمدیریت ریسک، انتقال ریسک به شخص ثالث می باشد.به عبارت دیگر بیمه محیط زیست به عنوان ابزاری برای به عهدهگرفتن مسئولیت خطرات زیست محیطی ناشی از فعالیتهای صنعتی می باشد.در بیمه محیط زیست خود شخص بیمه شده و شخص ثالث با هدف پوشش خسارتهای مربوط به اشخاص که از زوال محیط زیست تاثیرپذیرند،مشخص می شوند.در این مقاله به نحوه مدیریت ریسکهای زیست محیطی از طریق بیمه،پرداخته می شود

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
پنج شنبه 95 آذر 11 , ساعت 6:29 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بررسی عوامل مؤثر بر بهره وری نیرویکار صنایع ایران (با استفاده از رهیافت داده های تابلویی پویا) pdf دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله بررسی عوامل مؤثر بر بهره وری نیرویکار صنایع ایران (با استفاده از رهیافت داده های تابلویی پویا) pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بررسی عوامل مؤثر بر بهره وری نیرویکار صنایع ایران (با استفاده از رهیافت داده های تابلویی پویا) pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله بررسی عوامل مؤثر بر بهره وری نیرویکار صنایع ایران (با استفاده از رهیافت داده های تابلویی پویا) pdf :

سال انتشار: 1394
محل انتشار: کنفرانس ملی هزاره سوم و علوم انسانی
تعداد صفحات: 9
چکیده:
هدف اصلی این مطالعه بررسی عوامل مؤثر بر بهره وری نیرویکار در 134 کد چهار رقمی ISIC در بخش صنایع ایران با استفاده از تکنیک داده های تابلویی پویا میباشد. نتایج حاصل از تخمین مدل نشان میدهد که متغیرهای شدت تبلیغات، دستمزد سرانه، سرمایه انسانی، متغیر مجازی صادرات و درجه تمرکز بازار تأثیر مثبت و معناداری بر بهرهوری نیرویکار صنایع ایران داشته اند. همچنین یافته های مطالعه بیانگر آنست که در بین عوامل مورد بررسی دستمزد سرانه بیشترین تأثیر و شدت تبلیغات کمترین تأثیر را بر بهرهوری نیرویکار صنایع ایران داشته اند.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ