سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر کس جویای حکمت است، باید خاندان مرا دوست بدارد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
شنبه 95 مرداد 30 , ساعت 5:36 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

  تحقیق تحلیلی بر Thin Client(تین کلاینت word دارای 15 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحقیق تحلیلی بر Thin Client(تین کلاینت word   کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقیق تحلیلی بر Thin Client(تین کلاینت word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحقیق تحلیلی بر Thin Client(تین کلاینت word :

بخشی از فهرست تحقیق تحلیلی بر Thin Client(تین کلاینت word

چکیده 3
مقدمه 3
به کارگیری THIN CLIENT چگونه است؟ 3
معماری 4
محیط THIN CLIENT 4
محیط را یانه های معمولی 4
بستر شبکه 5
ترمینال سرور 5
قرار دادها 5
تعریف نرم افزارهای کاربردی 6
دستگاه Thin Client 6
خصوصیات Thin Client 7
فواید 7
تجربه کاربر 7
دسترسی به شبکه راه دور یا بی سیم 7
امنیت 7
مدیریت و راهبری 7
هزینه و عمر مفید 8
سهولت پشتیبانی 8
استفاده کمتر از شبکه 8
مجوز استفاده از نرم افزارها 8
ذخیره توان 9


محدودیتها 9
مهارتها 9
پشتیبانی از تمامی نرم افزارهای کاربردی 9
پشتیبانی تمامی تجهیزات جانبی 9
چاپ 9
بازار جهانی TC 10
تولید کنندگان اصلی TC 10

در این گزارش نگاهی داریم بر استفاده از Thin Client که در آن چگونگی به کار گیری Thin Client, معماری آن, مزایا و محدودیتهای موجود را مورد بررسی قرار می دهیم.
در این گزارش همچنین تحلیلی ساده از مقایسه هزینه ها در استفاده از Thin Client در مقابل رایانه های معمولی انجام گردیده است.
با توجه به اینکه استفاده از ترمینال سرویس, در هر صورت همراه با کاهش هزینه ها خواهد بود, در این گزارش استفاده از Thin Client مورد توجه می باشد و نه رایانه های شخصی.
به کارگیری Thin Client چگونه است؟
مدل استفاده از Thin Client بر مبنای قرار دادن نرم افزارهای کاربردی نصب شده برای یک سرور مرکزی (ترمینال سرور) که این نرم افزارها در حال ارائه خدمات به یک یا چند سرویس گیرنده هستند.
در این حالت کلیه ی پردازش ها بر روی سرور مرکزی انجام می گیرد و دستگاه سرویس گیرنده تنها به صورت یک ترمینال عمل کرده و اطلاعات مربوط به صفحه کلید وماوس را به سرویس دهنده ارسال و اطلاعات مربوط به صفحه نمایش را از آن در یافت می کند.
معماری
محیط Thin Client
در محیط Thin Client , دستگاه سرویس گیرنده فقط با ترمینال سرور ارتباط دارد. ترمینال سرویس به عنوان یک واسطه میان سرویس گیرنده و سرویس دهنده های دیگر فعالیت می کند.تمامی پردازش های مربوط به نرم افزار های کاربردی توسط ترمینال سرور انجام می گیرد و تنها اطلاعات مربوط به صفحه نمایش و چاپگر به دستگاه گیرنده ارسال می شود.
دستگاه سرویس گیرنده عمل مربوط به هماهنگی تصاویر دریافتی و همچنین ارسال اطلاعات صفحه کلید و ماوس را به ترمینال سرویس دهنده عهده دار می باشد.
در این روش پهنای باند شبکه بین Thin Client و ترمینال سرویس, خیلی مهم نخواهد بود از اینرو این روش راه حل مناسبی است, جهت استفاده در سازمانهایی که دارای شعب و دفاتر رادور می باشند. پهنای باند بین سرویس دهنده ها باید از بازدهی بالایی برخوردار باشد.

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

لیست کل یادداشت های این وبلاگ