سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شریف به تمام معنا کسی است که دانشش مایه شرف او گردد [امام جواد علیه السلام]
 
شنبه 95 مرداد 30 , ساعت 5:37 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

  کارآموزی شهرداری شوش دانیال word دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد کارآموزی شهرداری شوش دانیال word   کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی کارآموزی شهرداری شوش دانیال word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن کارآموزی شهرداری شوش دانیال word :

عنوان
« مرحله اول »
تاریخچه سازمان
نمودار سازمانی و تشکیلاتی
نوع محصولات تولیدی یا خدماتی
شرح منحصری از فرآیند تولیدی خدماتی
« مرحله دوم
موقعیت رشته کارآموزی در واحد صنعتی با بررسی جزئیات رشته کار آموزدر واحد صنعتی با برسی جزئیات رشته کار آموز در واحد صنعتی
امور جاری در دست اقدام
برنامه های آینده
نکنیکهایی که توسط رشته مورد نظر در واحد صنعتی بکار می رود
مقدمه
رشته عمران یکی از مهمترین رشته ها در امر سازندگی و آبادانی هر منطقه به شمار می رود به طور که این رشته را می توان به عنوان مادر سازندگی یاد کرد . دانشجویان فارغ التحصیل از محل دانشگاه خود طی تحمل بیشتر با موارد تئوریک کار خود آشنایی پیدا می کنند و آشنایی با موارد عملی کار خود را به طور خیلی محدود آن هم در قالب بازدید ها و وسایل سمعی بصری می باشد .
در درس کار آموزی 2 دانشجو به تحلیل و بررسی عمیقی در مورد مکان و موضوع کا آموزی می پردازد و پیشنهاداتی برای بهبود وضعیت ارائه دهد .
طی گذراندن این 2 واحد درسی دانشجو با جزئیات عملی کار در محل کار خود آشنا می شود و دانسته های تئوری خود را با دیدن و عمل در کار استحکام و افزایش می دهد لذا این واحد یکی از مهمترین واحد های درسی دوره کارشناسی عمران می باشد .

تشکر :
اینجانب نیز به نوبه خود از تمام مسئولین و پرسنل سازمان شهرداری شوش که من را در امر گذراندن این وحد درسی یاری نمودند تشکر و قدر دانی می نمایم .
از جناب آقای مهندس حلوایی ریاست محترم دانشکده عمران که من را در انجام هر چه بهتر این واحد راهنمایی کردند کمال تشکر و قدر دانی را می نمایم .

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

لیست کل یادداشت های این وبلاگ