سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از اخلاق نادان، پاسخ دادن پیش از شنیدن است . [امام صادق علیه السلام]
 
چهارشنبه 95 شهریور 31 , ساعت 9:9 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

  مقاله استفاده از عایق حرارتی در پوسته خارجی ساختمان word دارای 22 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله استفاده از عایق حرارتی در پوسته خارجی ساختمان word   کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله استفاده از عایق حرارتی در پوسته خارجی ساختمان word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله استفاده از عایق حرارتی در پوسته خارجی ساختمان word :

عدم اجرای عایق کاری حرارتی در ساختمان باعث اتلاف انرژی و کاهش دما در زمستان می شود . این تلفات را می توان با اضافه کردن لایه عایق حرارتی مناسب درپوسته خارجی ساختمان کاهش داد .
سمت قرار گرفتن پنجره ها
سمت قرار گرفتن پنجره ها از نظر استفاده بهینه از روشنایی خورشید بسیار حائز اهمیت است . این راهکار در استفاده ار گرمای خورشید درزمستان نیز قابل توجه است به طوری که با به کار گیری سطح مناسب پنجره های جنوبی ساختمان در مناطق سرد سیر می توان در مصرف سوخت صرفه جویی کرد .
استفاده از پنجره با شیشه های دو جداره و قاب استاندارد :
یکی از مهمترین عوامل تلفات انرژی حرارتی ساختمان ها عبور گرما از شیشه های تک جداره و نشست هوای گرم داخل خانه از طریق درزهای در و پنجره است .

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

لیست کل یادداشت های این وبلاگ