سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جستجوی دانش برای خدای همراه با نشان نیکو و عمل شایسته، بخشی از پیامبری است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 95 مهر 29 , ساعت 6:0 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود طرح (کارآفرینی) افرینی کامل الکترونیک کارخانه مقاومت سازی pdf دارای 37 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود طرح (کارآفرینی) افرینی کامل الکترونیک کارخانه مقاومت سازی pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود طرح (کارآفرینی) افرینی کامل الکترونیک کارخانه مقاومت سازی pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود طرح (کارآفرینی) افرینی کامل الکترونیک کارخانه مقاومت سازی pdf :

):ولومها و پتانسیومترها
مقاومتهای متغیری هستند که اهم آنها را می توان کم یا زیاد نمود.
ولومها دو دسته می شوند. بعضی آنها خطی نامیده می شوند.یعنی مقدار یا افزایش یا کاهش آنها با چرخاندن دسته بطور یکنواخت و متوالی انجام می گیرد. در حالیکه در نوع دوم یعنی لگاریتمی تغییرات اهم آن به صورت لگاریتمی کم یا زیاد می گردد. به این معنا که تغییرات اهم دو حالت پیدا می کند یا در ابتدا خیلی سریع ودر انتها کند است یا برعکس در ابتدا خیلی کند و در انتها خیلی سریع انجام می گردد.مقاومتهای متغیر از نوع سیمی یا کربنی می باشند.
در روی ولومها علاوه بر مقدار آنها نوع لگاریتمی یا خطی بودن آنها معمولاْ علامت گذاری گردیده است. به این نحو که ولومهای لگاریتمی را با حرف A و نوع خطی را با حرف B نشان میدهند.

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

لیست کل یادداشت های این وبلاگ