سفارش تبلیغ
صبا ویژن
راسخان در دانش کسانی اند که دست نیکی و زبان راست و دل صاف وعفّت شکم و فرج دارند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
یکشنبه 95 آبان 30 , ساعت 12:27 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله اصلاح افتادگی پلک همراه با عملکرد ضعیف عضله بالابرنده با استفاده از عضلات اربیکولاریس و فرونتالیس pdf دارای 7 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله اصلاح افتادگی پلک همراه با عملکرد ضعیف عضله بالابرنده با استفاده از عضلات اربیکولاریس و فرونتالیس pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله اصلاح افتادگی پلک همراه با عملکرد ضعیف عضله بالابرنده با استفاده از عضلات اربیکولاریس و فرونتالیس pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله اصلاح افتادگی پلک همراه با عملکرد ضعیف عضله بالابرنده با استفاده از عضلات اربیکولاریس و فرونتالیس pdf :

دانلود مقاله اصلاح افتادگی پلک همراه با عملکرد ضعیف عضله بالابرنده با استفاده از عضلات اربیکولاریس و فرونتالیس pdf که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در تابستان 1389 در بینا از صفحه 245 تا 251 منتشر شده است.
نام: اصلاح افتادگی پلک همراه با عملکرد ضعیف عضله بالابرنده با استفاده از عضلات اربیکولاریس و فرونتالیس
این مقاله دارای 7 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
هدف: ارزیابی نتیجه جراحی اصلاح افتادگی پلک همراه با عملکرد ضعیف عضله بالابرنده با استفاده از عضلات اربیکولاریس (orbicularis) و فرونتالیس (frontalis).
روش پژوهش: این مطالعه به روش مجموعه موارد مداخله ای آینده نگر طی 3 سال بر روی بیماران مبتلا به افتادگی پلک با عملکرد ضعیف (کم تر از 4 میلی متر) عضله بالابرنده پلک انجام شد. در تمامی بیماران از عضلات اربیکولاریس و فرونتالیس جهت بالاکشیدن پلک استفاده شد. فاصله 3 میلی متر یا بیش تر حاشیه پلک فوقانی تا مردمک (MRD1) در نوع دو طرفه و اختلاف کم تر از یک میلی متر بین دو چشم در نوع یک طرفه به عنوان موفقیت عمل در نظر گرفته شد.
یافته ها: مطالعه بر روی 26 چشم از 22 بیمار با میانگین سن 154±94 سال انجام گردید و بیماران به طور متوسط 135±84 ماه پی گیری شدند. دوازده بیمار 545) درصد) سابقه جراحی ناموفق افتادگی پلک داشتند. شایع ترین علت افتادگی پلک نوع مادرزادی ساده بود که در 15 بیمار 682) درصد) مشاهده گردید. نتیجه جراحی در 19 بیمار 864) درصد) رضایت بخش بود. بین سن و سابقه جراحی قبلی با موفقیت عمل رابطه معنی داری یافت نشد اما میزان عملکرد عضله بالابرنده پلک با موفقیت جراحی رابطه مستقیم داشت (P=0.02).
نتیجه گیری: اتصال مستقیم پلک به عضلات اربیکولاریس و فرونتالیس می تواند به عنوان جانشین مناسب روش های قبلی جراحی افتادگی پلک با عملکرد ضعیف عضله بالا برنده در نظر گرفته شود.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

لیست کل یادداشت های این وبلاگ