سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که نخست دست به ستم گشاید فردا پشت دست خاید . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 95 آذر 11 , ساعت 6:20 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله کاربرد روش انسداد کردن در شبیه سازی انتقال حرارت جابجایی اجباری آرام همراه با آنالیز قانون دوم ترمودینامیک در کانالی با سطح مقطع متغیر pdf دارای 11 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله کاربرد روش انسداد کردن در شبیه سازی انتقال حرارت جابجایی اجباری آرام همراه با آنالیز قانون دوم ترمودینامیک در کانالی با سطح مقطع متغیر pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله کاربرد روش انسداد کردن در شبیه سازی انتقال حرارت جابجایی اجباری آرام همراه با آنالیز قانون دوم ترمودینامیک در کانالی با سطح مقطع متغیر pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله کاربرد روش انسداد کردن در شبیه سازی انتقال حرارت جابجایی اجباری آرام همراه با آنالیز قانون دوم ترمودینامیک در کانالی با سطح مقطع متغیر pdf :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: اولین همایش ملی جریان سیال انتقال حرارت و جرم
تعداد صفحات: 11
چکیده:
در مطالعه حاضر، انتقال حرارت جابجایی اجباری آرام و آنالیز قانون دوم ترمودینامیک جریان سیال در کانالی دارای سطحمقطع های متغیر، به روش عددی مورد بررسی قرار می گیرند. در بسیاری از موارد، تغییرات سطح مقطع کانال، باعث به وجودآمدن نواحی گردابه ای در هندسه جریان می گردد. نواحی گردابه ای ایجاد شده به نوبه ی خود باعث افزایش انتقال حرارت و درپی آن افزایش شدت تولید انتروپی و افزایش بازگشت ناپذیری در سیستم می شوند . آنالیز قانون دوم ترمودینامیک ابزاریمناسب جهت توصیف این بازگشت ناپذیری در جریان است. در این مطالعه، معادلات حاکم شامل معادلات بقای جرم، ممنتوم،و انرژی به وسیله ی تکنیک دینامیک سیالات محاسباتی حل شده اند و برای شبیه سازی سطوح شیب دار در مختصات کارتزین،از روش انسداد کردن استفاده شده است. اثرات ارتفاع، سرعت دیواره پایین کانال و عدد بریکمن بر نواحی بازگشتی جریان،ضریب اصطکاک، عدد تولید انتروپی و عدد بژان بررسی می شوند.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

لیست کل یادداشت های این وبلاگ