سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها ! ... ای نهایت آرزوی آرزومندان !ای نهایت درخواستِ درخواست کنندگان ! ای غایت خواسته خواستاران ! ای والاترین رغبتِ راغبان ! ... فروتنی ام برای تو ودرخواستم از توست و مویه و زاری ام به سوی توست . [.امام سجّاد علیه السلام]
 
پنج شنبه 95 آذر 11 , ساعت 6:22 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله نظرسنجی از سیاست گذاران در خصوص استفاده از مشارکت مردمی برای برنامه های کاهش آسیب اعتیاد pdf دارای 11 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله نظرسنجی از سیاست گذاران در خصوص استفاده از مشارکت مردمی برای برنامه های کاهش آسیب اعتیاد pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله نظرسنجی از سیاست گذاران در خصوص استفاده از مشارکت مردمی برای برنامه های کاهش آسیب اعتیاد pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله نظرسنجی از سیاست گذاران در خصوص استفاده از مشارکت مردمی برای برنامه های کاهش آسیب اعتیاد pdf :

دانلود مقاله نظرسنجی از سیاست گذاران در خصوص استفاده از مشارکت مردمی برای برنامه های کاهش آسیب اعتیاد pdf که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در تابستان 1388 در حکیم از صفحه 54 تا 64 منتشر شده است.
نام: نظرسنجی از سیاست گذاران در خصوص استفاده از مشارکت مردمی برای برنامه های کاهش آسیب اعتیاد
این مقاله دارای 11 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله سیاست گذار
مقاله اعتیاد
مقاله مشارکت
مقاله کاهش آسیب

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
مقدمه: اعتیاد به مواد مخدر یکی از مهم ترین مشکلات اجتماعی، اقتصادی و بهداشتی ایران است و سالانه منابع زیادی صرف مبارزه با آن می شود. در این مقاله نظرات سیاست گذاران مرتبط با اعتیاد را در مورد رویکرد کاهش آسیب اعتیاد (از جمله اقدامات کاهش تقاضا) جویا شدیم.
روش کار: این پژوهش به شیوه کیفی و با استفاده از تکنیک مصاحبه عمیق انجام پذیرفت. محور سوالات مصاحبه بر اساس مفهوم کاهش آسیب اعتیاد و مشارکت مردم از دیدگاه مصاحبه شوندگان، شناسایی نقش، علاقه و قدرت مراکز مورد مطالعه در روند کاهش آسیب و موانع اجرای برنامه های کاهش آسیب در کشور بود. مصاحبه ها با نمایندگان سازمان های دولتی، موسسات دولتی و خصوصی انجام می پذیرفت.
یافته ها: در مورد علل اعتیاد، قریب به اتفاق مصاحبه شوندگان به چند عاملی بودن و مداخله عوامل متعدد در شروع مصرف مواد و بروز اعتیاد اعتقاد داشتند که البته وجود این نگرش در سیاست گذاران و ارجحیت آن بر تفکر غیر منعطف گذشته، بسیار ارزنده است. در مورد مشارکت مردم، گرچه نظر کلی موافق وجود داشت، ولی تاکید بسیار بر مشخص بودن حدود آن بود.
نتیجه گیری: با وجود مقاومت های اولیه در برابر شروع برنامه های کاهش آسیب، هم اکنون نظر مساعد برای گسترش آن از منظر اکثر سیاست گذاران وجود دارد که زمینه را برای همکاری و هماهنگی هر چه بیشتر میان آنها فراهم می کند. نکته ای که در این بررسی مکررا به آن اشاره شد، نبود زیرساخت های قانونی و اجرایی در سطح کلان برای این تعامل بود که رفع آن اولویت داشته و زمینه ساز مشارکت مردمی محسوب می شود.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

لیست کل یادداشت های این وبلاگ