سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن را که نانخور کم است یکى از دو توانگرى‏اش فراهم است . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 95 آذر 11 , ساعت 6:24 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله مطالعه و بررسی تولید شار نوری صحنه در اثر حرکت انتقالی تصویر بردار و استخراج پرامترهای حرکت انتقالی pdf دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله مطالعه و بررسی تولید شار نوری صحنه در اثر حرکت انتقالی تصویر بردار و استخراج پرامترهای حرکت انتقالی pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله مطالعه و بررسی تولید شار نوری صحنه در اثر حرکت انتقالی تصویر بردار و استخراج پرامترهای حرکت انتقالی pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله مطالعه و بررسی تولید شار نوری صحنه در اثر حرکت انتقالی تصویر بردار و استخراج پرامترهای حرکت انتقالی pdf :

سال انتشار: 1391
محل انتشار: چهارمین کنفرانس مهندسی برق و الکترونیک ایران
تعداد صفحات: 8
چکیده:
یکی از روشهای تعیین پارامترهای حرکت در فضای سه بعدی، پردازش تغییرات ایجاد شده در تصاویر دوربین متصل به بدنه ی هواپیما می باشد. امکان کنترل چرخش ناگهانی و حرکت های انتقالی هواپپما با استفاده از محاسبه شار نوری حاصل از تصاویر اخذ شده صحنه، از موضوعات چالشی می باشد. با توجه به عدم ایده آل بودن شارهای نوری محاسبه شده، برای تعیین پارامترهای حرکتی بایستی از اطلاعات قابل دسترس دیگری نیز استفاده کنیم. به همین منظور روش حداقل مربعات برای کاهش اثر نویز پیشنهاد می شود. این روش با مینیمم کردن خطای بین شار نوری نویزی و شار نوری ایده آل، پارامترهای حرکت را محاسبه می کند. در این مقاله با معرفی مشکلات موجود برای محاسبه همزمان پارامترهای حرکت دورانی و انتقالی، فرض می کنیم که پرنده حرکتی انتقالی دارد و سپس پارامترهای حرکت انتقالی توسط روش پیشنهادی محاسبه می شود.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

لیست کل یادداشت های این وبلاگ