سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه نفْس خود را دشمن بدارد، خداوند، دوستش خواهد داشت . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 95 آذر 11 , ساعت 6:25 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله ارائه روشی جهت سفارش گذاری کالا و کنترل موجودی آن با استفاده از تلفیق AHP و الگوریتم ژنتیک pdf دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله ارائه روشی جهت سفارش گذاری کالا و کنترل موجودی آن با استفاده از تلفیق AHP و الگوریتم ژنتیک pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله ارائه روشی جهت سفارش گذاری کالا و کنترل موجودی آن با استفاده از تلفیق AHP و الگوریتم ژنتیک pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله ارائه روشی جهت سفارش گذاری کالا و کنترل موجودی آن با استفاده از تلفیق AHP و الگوریتم ژنتیک pdf :

سال انتشار: 1394
محل انتشار: کنفرانس بین المللی علوم مهندسی، هنر و حقوق
تعداد صفحات: 10
چکیده:
در این تحقیق نحوه انتخاب تامین کننده گان و اثرات آن در کنترل موجودی کالای سفارش گذاری شده جهت یک سازنده مد نظر می باشد.مسئله بدین صورت است که معیارهای مد نظر سازمان چه تأثیری در انتخابتامین کنندگان دارد و این انتخاب چگونه در کاهش هزینه موجودی ها اثر می گذارد. هدف ما تعین اولویت سفارش گذاری است و اینکه به هر تامین کننده چند بار و در هر بار چه مقدار سفارش بدهیم بطوریکه هزینهموجودی ها حداقل شود. این مقاله به دلیل در نظر گرفتن معیارهای کمی – کیفی سازمان در چگونگی انتخاب تامین کنندگان و اثر آن در کنترل هزینه های موجودی از سایر مقالات مشابه متمایز است. برای رتبه بندی تامین کنندگان در انتخاب سازمان از روشAHP و جهت محاسبه تابع هزینه از مدل EOQ استفاده خواهیم کرد و با توجه به پیچیدگی مساله الگوریتم ژنتیک را ارائه می کنیم .برای نشان دادن کارایی روش ارائه شده به مقایسه آن با سایر نمونه ها پرداخته و مثال عددی بررسی خواهد شد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

لیست کل یادداشت های این وبلاگ