سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دل سرچشمه حکمت است . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 95 آذر 11 , ساعت 6:26 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله استفاده از ضایعات نخل خرما و ورمی کمپوست به عنوان خاک پوششی در تولید قارچ دکمه ای سفید (Agaricus bisporus) pdf دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله استفاده از ضایعات نخل خرما و ورمی کمپوست به عنوان خاک پوششی در تولید قارچ دکمه ای سفید (Agaricus bisporus) pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله استفاده از ضایعات نخل خرما و ورمی کمپوست به عنوان خاک پوششی در تولید قارچ دکمه ای سفید (Agaricus bisporus) pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله استفاده از ضایعات نخل خرما و ورمی کمپوست به عنوان خاک پوششی در تولید قارچ دکمه ای سفید (Agaricus bisporus) pdf :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: سومین همایش ملی علوم و صنایع غذایی
تعداد صفحات: 13
چکیده:
یکی از مراحل اساسی فرآیند پرورش قارچ دکمه ای، مرحله خاکدهی است . در این مرحله، لایه ای از خاک پوششی مناسب بر روی کمپوست قرار می گیرد . مناسب ترین نوع خاک پوششی، خاک پیت است . یکی از مشکلات عمده بسیاری از تولیدکنندگان قارچ در ایران، فقدان خاک پوششی مناسب می باشد . لذا ضرورت استفاده از یک ماده مناسب که به طور کلی یا جزئی جایگزین پیت ماس شود بیش از پیش افزایش می یابد. . به منظور بررسی تاثیر غلظت های مختلف منگنز وکاربرد انواع خاک پوششی بر وزن تک قارچ و عملکرد کل در قارچ دکمه ای سفید، آزمایشی به صورت فاکتوریل در قالب طرح بلوک کاملا تصادفی با سه تکرار با 4 سطح منگنز(صفر، 100، 200 و 300 میلی گرو بر کیلو گرم منگنز )و 3 نوع خاک پوششی (پیت ماس (شاهد)، ضایعات نخل خرما +پرلیت و ورمی کمپوست +پرلیت( در شرکت کشاورزی قارچ دزفول در سال 1392 انجام شد.نتایج نشان داد بیشترین وزن تک قارچ و عملکرد درخاک پوششی پیت ماس و با غلظت 100 میلی گرم بر کیلو گرم منگنز در کمپوست حاصل گردید و کمترین آن در خاک پوششی ضایعات نخل خرما +پرلیت با غلظت 300 میلی گرم بر کیلو گرم منگنز حاصل گردید.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

لیست کل یادداشت های این وبلاگ